Cumu gestisce a catena?

U gruppu di elevazione gigante di Hebei hè un fabbricante prufessiunale di zucche tirate a manu, zucche tirate a manu, zucche elettriche ecc. Sapemu ancu cumu gestisce e zucche tirate à a manu. Eccu una breve introduzione da u giant hebei:

Sapemu tutti chì a zucca tirata manualmente prima è dopu l'usu deve esse gestita currettamente, allora cumu fà attenzione à chì dettagli? Eccu una breve introduzione da u giant hebei:

1. Per e zucche tirate manualmente chì ùn sò micca state messe in magazzinu, devenu esse ispezionate è mantenute dopu à ogni usu, è ùn devenu micca accatastati nè piazzati à casu.

2. Per e zucche tirate manualmente acquistate di novu, hè necessariu l'ispezione di u fabbricante è u certificatu di accettazione. L'amministratore di l'attrezzatura di l'attellu deve verificà è accettà e zucche, è solu dopu avè cunfirmatu chì ùn ci sò micca prublemi ponu esse messe in magazzinu per a gestione.

3. Un cuntrolliu regulare deve esse effettuatu nantu à e zucche. Sostituzione tempestiva di e parti scartate.

A zucca tirata à a manu deve prestà attenzione à i travaglii di conservazione è manutenzione dopu l'usu, chì hè ancu un puntu chì a maiò parte di a ghjente tende à ignurà, basta à mette lu direttamente dopu l'usu, in realtà, questu hè un cattivu abitudine, chì u tempu passa, a zucca tirata à a manu pruducerà ancu alcuni picculi prublemi, cù l'accumulazione di picculi prublemi diventerà un grande prublema. Dunque, ogni puntu vale a nostra attenzione.

 


Tempu di posta: Jul-15-2021